2012

 
Kort resumé av 2012:
Jag kan ju inleda med att det "fruktade" året, då allt liv skulle utplånas och jorden skulle gå under, tack och lov i mitt fall, blev tvärtom. Mitt liv började på riktigt år 2012, det bästa året i mitt liv! Den 16 juni föddes klockan 09:31 min och min älskade Alexanders underbara dotter, Enja Yvonne Backlund! Varje dag är underbar, trots jobbiga dagar/månader i sjukdomar av olika slag och ett fåtal sömnlösa nätter så brinner lågan inom mig starkare och starkare för varje dag som går. Jag kan ju sitta här hur länge som helst och djupt försöka beskriva mina känslor i ord, men ändå inte få er att förstå hur underbart liv jag verkligen har. Jag är evigt tacksam varje dag för min underbara familj ska ni veta!
 
Jag har även under detta år lärt känna många underbara människor och upplevt saker jag inte gjort tidigare, jag är nog mer än 1000 erfarenheter rikare. Nu fortsätter vi njuta av kommande år och börjar med 2013. / Djup tjej
 
Ta vara på varandra och varje dag som går!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback